Ikonica pismo koristi se za pristup Virtuelnom sandučetu i jednostavniju komunikaciju sa Bankom. U Virtuelnom sandučetu ćete primati sve važne informacije o proizvodima i uslugama. Takođe, korišćenjem ove opcije možete nam poslati predloge i pitanja o proizvodima i aplikaciji, uložiti prigovor kreiranjem nove poruke ili odgovaranjem na primljenu poruku od Banke. Sve poslate poruke i naše odgovore na njih možete videti u odeljku Sanduče. Poruke možete i da arhivirate tako što ćete odabrati opciju Arhiviraj pored željene poruke. Sve arhivirane poruke biće vidljive u odeljku Arhiva. Arhivirane poruke možete uvek da vratite u odeljak Sanduče.
Ukoliko izgubite uređaj možete privremeno da blokirate pristup mobilnom bankarstvu kroz elektronsko bankarstvo na putanji Podešavanja / Upravljanje uređajima. Potrebno je odabrati opciju Blokiraj uređaj pored naziva izgubljenog uređaja. Ukoliko pronađete uređaj koji ste privremeno blokirali možete ga ponovo koristiti za pristup mobilnom bankarstvu tako što ćete aktivirati isti odabirom opcije Odblokiraj uređaj. U slučaju da Vam je uređaj ukraden, možete ga izbrisati sa liste, na istoj putanji Podešavanja - Upravljanje uređajima.
Nalozi u maksimalnom iznosu do 300.000 dinara i sa štikliranom opcijom Hitno biće izvršeni u roku od nekoliko sekundi. Instant plaćanja uz pomoć QR koda – IPS skeniraj i IPS pokaži nisu omogućeni aplikacijom elektronskog bankarstva. Kroz aplikaciju elektronskog bankarstva omogućen Vam je uvid u izvršene transakcije na ovaj način i same podatke naloga.
Ukoliko označite polje Hitno plaćanje, svaka dinarska transakcija u iznosu do 300.000 dinara koju pokrenete putem našeg Online bankarstva biće izvršena odmah, bez obzira na vreme i datum plaćanja. U slučaju kada ova opcija nije označena, transakcija će biti izvršena u prvom klirinškom ciklusu Narodne banke Srbije.
Iznos provizije će Vam biti prikazan pre potvrde izvršenja transakcije.
Prilikom uplata na račun fizičkog lica nije potrebno da unositi poziv na broj i model plaćanja.
Nalozi za uplatu poreza imaju šifru: 253 - uplate javnih prihoda izuzev poreza i doprinosa po odbitku, kao i šifru 254 - uplata poreza i doprinosa po odbitku. Prilikom plaćanja poreza i obaveza važno je da na poreskom rešenju uvek proverite koju šifru treba da koristite!
Uslugom „Prenesi“ omogućeno Vam je da drugom fizičkom licu, koje može, ali i ne mora biti klijent Banke, prenesete sredstva unosom broja mobilnog telefona tog lica. Isto i Vi možete primati novac ukoliko registrujete svoj broj mobilnog telefona za uslugu Prenesi kroz našu aplikaciju elektronskog ili mobilnog bankarstva.
Preko elektronskog i mobilnog bankarstva možete vršiti zamenu deviza tako što ćete izabrati opciju Menjačnica. Kurs možete proveriti odabirom KURSNA LISTA gde imate prikaz kupovnog, srednjeg i prodajnog kursa.
Izvod se fizičkim licima dostavlja jednom mesečno na izabrani kanal komunikacije. Takođe, možete preuzeti dostupne kopije kroz elektronsko bankarstvo, na putanji: Računi - Lista izvoda.
Izvod kreditne kartice Vam se dostavlja na odabrani kanal komunikacije, a u aplikaciji elektronskog bankarstva Banke možete videti listu dostupnih izvoda, na putanji Kartice - Izvodi.
Izaberite račun, a zatim u okviru opcije Lista transakcija možete videti detalje poput: datuma valute, informacije o trgovcu, ime i broj računa, opis transakcije, iznos i valuta, kao i status transakcije. Lista transakcija podrazumevano prikazuje 10 zapisa o transakcijama, ali možete lako da filtrirate listu transakcija koristeći opciju Filter koja je dostupna u okviru menija za brzi pristup (Još opcija). Takođe, omogućen Vam je izvoz/preuzimanje filtriranih transakcija, kao i izbor formata (excel ili pdf) korišćenjem opcija koje se nalaze u meniju za brzi pristup u gornjem desnom uglu.
Korisnici E-banking predhodnog rešenja API Banke za prvu prijavu u novu aplikaciju elektronskog bankarstva koriste postojeće kredencijale: korisničko ime i lozinku (korisničko ime bez @ibank produžetka). Stara lozinka se u novoj aplikaciji tretira kao privremena, te je neophodno definisati novu za dalje korišćenje servisa. Nakon uspešno postavljenih kredencijala, nadalje za prijavu u servis API Bank elektronskog bankarstva koristite novo definisano korisničko ime i lozinku.
Da biste postali korisnik API Bank E-banking aplikacije potrebno je da podnesete Zahtev za digitalne servise u najbližoj filijali Banke posle čega ćete dobiti kredencijale za prvo logovanje. Na početnoj strani web aplikacije izaberite opciju za logovanje sa korisničkim imenom i lozinkom. Unesite dodeljene pristupne parametre (kredencijale) i potom kreirajte novu lozinku (prateći preporuke za kompleksnost istih) koja će biti poznata samo Vama. Sada, kada ste uspešno kreirali Vaše kredencijale, ponovite prijavu za API Bank elektronsko bankarstvo koristeći Vaše korisničko ime i lozinku, a potom kliknite na dugme Prijava. Svaki sledeći put, možete se ulogovati Vašim novim korisničkim imenom i lozinkom.
Izaberite opciju Zaboravili ste KORISNIČKO IME na stranici za prijavu, a zatim u novom prozoru, unesite Vašu e-mail adresu koju ste prethodno dostavili Banci i dobićete Vaše postojeće korisničko ime u okviru e-mail poruke.
Izaberite opciju Zaboravili ste LOZINKU na stranici za prijavu, a zatim u novom prozoru unesite sledeće podatke: Vaše korisničko ime, e-mail adresu koju ste prethodno dostavili Banci, JMBG, novu lozinku i potvrdite istu, a zatim odaberite opciju Nastavi. Ukoliko su uneti podaci ispravni dobićete jednokratni kod na Vaš mobilni telefon. Neophodno je da isti unesete na ekranu i time potvrdite promenu lozinke. Nadalje možete koristiti Vašu novu lozinku.
Korisnici E-banking predhodnog rešenja API Banke za prvu prijavu u novu aplikaciju elektronskog bankarstva koriste postojeće kredencijale: korisničko ime i lozinku (korisničko ime bez @ibank produžetka). Stara lozinka se u novoj aplikaciji tretira kao privremena, te je neophodno definisati novu za dalje korišćenje servisa. Nakon uspešno postavljenih kredencijala, nadalje za prijavu u servis API Bank elektronskog bankarstva koristite novo definisano korisničko ime i lozinku.
Svaki registrovani korisnik će na svoje kanale komunikacije dobiti parametre za pristup. Parametri za pristup se sastoje iz dva dela. Prvi deo se odnosi na registracioni kod. U okviru prvog dela se nalazi i link sa kog je moguće preuzeti novu verziju M-banking servisa. Korisnik će prvi deo parametara za pristup dobiti na svoju registrovanu e-mail adresu. Drugi deo se odnosi na aktivacioni kod. Korisnik će drugi deo parametara za pristup dobiti na svoj registrovani broj telefona putem SMS poruke. Nakon registracije neophodno je odabrati novi četvorocifreni PIN za pristup aplikaciji. Ovim ste aktivirali novu aplikaciju mobilnog bankarstva.
Kako biste postali korisnik API Bank M-banking aplikacije potrebno je da podnesete Zahtev za digitalne servise u najbližoj filijali Banke posle čega ćete dobiti privremene kredencijale za prvo logovanje. Reč je o pristupnim parametrima koje čini set od dva (2) koda: identifikacioni kod Banka prosleđuje putem e-maila, dok se aktivacioni šalje u SMS poruci. Ovi kodovi se generišu za svakog korisnika ponaosob i ne čuvaju se u sistemu Banke. Preuzmite aplikaciju i na početnoj strani izaberite opciju Registracija, pa potom Novi korisnik. Unesite identifikacioni kod i za njim aktivacioni kod iz SMS poruke. Definišite četvorocifreni PIN za prijavu koje ćete nadalje koristiti za pristup aplikaciji.
E-banking aplikaciju možete da pokrenete i sa mobilnog uređaja tako što ćete u pretraživaču sa zvanične internet prezentacije banke www.apibank.rs pokrenuti aplikaciju elektronskog bankarstva.
Opcija Kontakt omogućava korisniku da komunicira sa Bankom, zatraži pomoć, informacije i podršku. Dodatnom opcijom Virtuelno sanduče može se poslati poruka Banci po bilo kom pitanju i pokrenuti direktna komunikacija u realnom vremenu.
Izborom opcije Podešavanja korisnik ima mogućnost da izvrši različite radnje poput promene korisničkog imena, lozinke ili profilne slike. Korisnik može pregledati svoje lične podatke (ime i prezime, adresa) i pregledati svoje kontakt podatke (poštanska adresa, broj mobilnog telefona, email a-dresa). U ovom meniju, korisnik takođe može da pristupi upravljanju mobilnim uređajem, upravljanju obaveštenjima, podrazumevanom upravljanju nalogom.